24 Mart 2012 Cumartesi

Çiçek Börek

Baharın gelişi ile beş çayı keyfimi yeniden başlattım.
Hafif bir aperitifle çayımı yudumlamak için bulduğum bu tarifin, servisi de çok sevimli değil mi?


Malzemelerim
  • 1 yufka
  • 100 gr lor peyniri ( tercihe göre taze kaşar)
  • 15 dilim sucuk
  • bir kap su

Nasıl Hazırladım ?

Önce yufkaları su bardağının üzeriyle yuvarlak şekiller verecek şekilde böldüm.
1 yufkadan yaklaşık 30 yuvarlak yufka çemberleri çıkıyor.
Sonra her bir yuvarlak yufkayı su ile ıslattım.
Zemine lor peynirini- lor peyniri yumuşak olduğundan şeklini bozmuyor- ve dilim sucuğu yerleştirdim.
Üzerine yine diğer ıslatılmış yuvarlak yufkayı kapatarak birbirine yapışmasını sağladım.

Sıcak yağsız yapışmaz tavada, gözleme gibi, yufkaları kızarttım.
Hepsini hazırlamak sadece 15 dakika sürüyor.
Tek tek çöp şişlere yerleştirdim, ve kavanoza maydanoz koyarak servise hazır ettim.

Afiyet olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder